ledig men är på skolan ändå! förlåt *tordag

hej hej,
sitter på skolan nu men idag  så var jag och amelia johanna S rebecca elias och kalle på barncompaniet och hjälpte barn ;) sen fick man sluta men jag for tbx till skolan för några tjejer från klassen ska filma efter skolan. så nu är jag egentligen ledig så nu får jag sitta vid datorn och såntt :b
iförrgår var jag med felicia och amelia i luleå hos amelia :) sen igår var jag med freddan och ellen och sen var vi med några fler. sen var jag på golfbanan och slog lite bollar på rangen, sen for jag hem och ut och jogade med felle till halv 10 <3
förlåt om jag inte har bloggat på typ 3 dar men jag har tp inte hunnit ;)

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0