"kom som du inte är dagen" på skolan idag :) *fredag

hej hej, idag har vi "kom som du inte är" dagen och det betyder att man ska komma som man inte är. förra året så var jag fjortis tp och sminkade mej jätte mkt haha. igår försökte jag komma på vad jag skulle vara och tillslut sa felicia vad hon skulle vara och sa till mej att jag också ska vara det med hon.
så det blev:
klädd i pyamas och morgonrock! ;) hahahha <3

sen ikv blire att sova hos felle <3
klicka här så kommer ni in på en super bra blogg! <3

igår filmade vi tjejer våran film här hos mej och den kommer bli bäst! sen imorron ska vi filma resten hos felicia <3
imorron på eftermiddagen ska lilli och frida komma till mej och sova här ;) kul helg man har framför sej!
först felicia sen vara med nästan alla tjejer från klassen sen lilli och frida :)
 
puss <3


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Aww, sötunge men vrf gå från din underbara blogg till min ;p <3

Älska dej! ;*

2010-05-21 @ 19:17:56
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0