i luleå + lite berättelse om valborg <3 *onsdag

hej hej, jag har inte skrivit här på länge men det e för att först var vi hos mormor och morfar på lördag till söndag.. och på söndag blev jag magsjuk :s. sen var jag det tp bara söndagen och sen på måndagen var jag bara hemma men jag orkade tp inte göra nått, sen igår var jag på skolan och sen efter skolan så var jag med Erika och Felicia hos felicia :D <3
det var jätte kul hos hon! :D <3
och idag så har jag vart på skolan och haft det bara bra, sen efter skolan hade jag utvecklings samtal, det gick bra. Sen for jag och mamma till luleå, sen var jag med amelia lite på stan och nu är jag hos mammas kompis som bor lägenhets huset bredvid amelia :D så jag och mamma ska sova här ikv och senare ikv ska jag väl vara med amelia :D kul kväll det kommer va! :D lule bo för en dag! :D elr kväll.

nu ska vi äta fläsk filé och potatis gratäng :D mumms <3
puss <3

ps. här kmr lite "fakta" om vad vi gjorde på valborg:

vi for först efter skolan hem till mej och lämna väskorna och sen drog vi iväg till freddan :D
det var: jag amelia erika felicia hanna freddan ellen moa och anna som firade valborg med varann :D <3
när vi kom till freddan så började vi fixa oss och jag fick göra volume master på alla förutom freddan och moa :D <3
sen när vi hade gjort det så började ta bilder :* <3
sen for vi till grillen (en restaurang) och åt :D jag tog en inbakad :D <3
sen cykla vi till maj brasan :D det var tp inga där så det var it så skojj ;pp sen for vi till freddans pappa och försökte komma på vad vi skulle göra :D sen for vi till mej och där tp lekte vi och hoppa studsmatta och spring lekar och sen sov vi :D sen på morgonen vaknade vi upp och vi körde lite spring lekar då också och sen for tp alla hem ;) <3
snipp snapp slut så var pratet slut :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0