Hos farmor och farfar. Lite om hälgen. *måndag

Hej hej, är hos farmor och farfar nu:) ska sova här ikv. Efter skolan var jag med amelia och vi var hos hennes mormor och morfar och hade kul;) <3 Ikv vet jag inte Vad vi ska göra. Jag skriver på min mobil nu och det är kul kul <3 Helgen: Fredag: Sov hos felle <3 Lördag: Halva lördagen filmade vi några tjejer till våran skolavslutnings film <3 Sen halva så var jag med frida och lilli och vi for på alder och badade och sånt :b <3 Söndag: Sen for vi till lilli och var där. Sen for frida hem och då gick jag och lilli till ica och köpte glass. Sen cyklade vi till älven och badade. Haha det var bara 7 eller 8 grader x) kallt! <3 Sen for jag till farmor och farfar och sov här:) <3 Idag: På skolan idag var allt bra. Nu ska jag typ ducsha (stavas) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0