dagen *måndag

hej hej, idag har vi haft frilufs dag på björknäs med 7orna 8orna och 9orna.. det var väl kul :)
tider och längder:
60 meter springning: 10.76 sekunder
längdhopp: 3,3 meter
kulstötning: ca. 4 meter haha!
60 meter häcklöpning: stora häckarna: 15/14 sekunder småa häckarna: ca 11/10 sekunder
höjdhopp: klarade 1,10 sen gick det inge mer.

sen efter skolan så cyklade jag och marre hem och sen for vi till luleå med mamma, för jag skulle hitta skolavslutnings kläder. vi var där och letade i tp 2 timmar, jag hittade bara en orange jacka som jag kanske ska köpa nästa gång, så jag hittade inget..
jag hittade bara:
svarta tyg skor - stadium
regntät jacka (jag har tappat min andra) - intersport
skosnören - stadium
golfpeggar - stadim
rosa jogging t-shirt - intersport
svart joggiing t-shirt - intersport

det var väl det enda,
sen nu är det planerat att jag ska följa med maria och hennes mamma och pappa på bil semester i tp 1 vecka i sverige :D jätte kul! <3

nu håller jag på att försöka sätta filmerna vi gjorde förra helgen, på ett usb minne :)

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0