vaknat tp nyss, *söndag

hej hej :)
nu har jag vaknat nyss och jag tp bara kollar på tv.. jag vaknade så här tidigt för jag va så trött igår kväll ;D haha fattar inte varför ;D <3
men idag har jag träning och nu funderar jag på om jag ska ut och jogga eftersom att det är så fint väder! :D <3
hade velat vara i kåbdalis när det är sånt här väder! :D men då missar man träningen! :) <3
jo igår var det väl kul.. en kille från makedonien var här och marina mammas kompis och olov mammas kompis han med..
vi var ganska mkt i makedonien förut då jag var liten så vi känner dom där.. och vi kallar deras familj som våran andra familj.. och han som var här han säger att jag är honoms lillasyster :p men det var bara sonen som var här inte pappan som mamma och pappa känner..
jo men nu orkar jag inte skriva mer hejdå :)) här kommer bara en bild:

felicia och amelia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0