simtest och skola :b *tisdag

hej hej, ska på simträning klockan 5 :D <3
idag har det väl vart en bra dag :bb <3
först hade vi SO och det är jag moa och maria i en grupp som jobbar om japan och asien :) men maria var sjuk.
japp och sen hade vi rast.. jag och erika hade ett litet "krig" :D hahah <3
sen hade vi engelska och då skulle vi visa upp våra rollspel men maria var ju sjuk så jag kunde inte det :)) <3
sen hade vi högläsning och sen lunch :) det var linssoppa alt. korvsoppa. jag valde linssoppa :D <3
sen hade vi SO igen ;b och sen hade vi simtest så då tog vi bussen dit och körde det gammla vanliga + tp tusen saker till :D <3
jo och jag tog massor med bilder under vattnet och så ;D <3
jätte kul var det på badet ;D jo det kanske kommer bilder sen från badet men då blir det småa bilder så det inte syns nå anat och jag redigerar nog några bilder ;D <3
det kanske kommer bilder ikväll kanske :D
hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0