rolig dag *onsdag

hej hej, idag har vi ju först på förmiddagen vart hos moa och filmat våran uteliggare film :)
sen for vi till skolan och hade idrott och då var det typ något liknande karate men de hette nåt annat ;b haha och då var det 2 tp instruktörer som var där och sa vad vi skulle göra.
sen slutade vi och jag for hem och jag tränade lite på matte eftersom att jag ska ha prov imorron och alla andra ska ha det nästa torsdag för att då far ju jag till mauritius :D <3
och sen efter jag hade gjort det i tp 1 timme så for jag till amelia :) <3
amelias kusin var också där och vi lekte kurragömma och såg på tv och sånt :D kul var det :) <3
sen for jag hem och gick ut med chessie :) <3
sen for jag ut och joggade i 2 kilometer för jag kände mej så trött :) och sen kom marina mammas kompis och då åt vi pizza och sånt :)
och sen nu har jag bara vart ute med chessie och gjort matte.. <3
jo men snart är det andraavenyn :D <3
hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Moa :)

SV: Haha, jättefina! x)) Vi saknar dig med!<333

2010-03-24 @ 21:17:24
URL: http://cutiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0