hos farmor o farfar! :) *söndag (kolla på mina bilder)

hej hej, igår till inatt sov jag hos amelia och idag har vi vart hos hon och typ vart med hennes kusiner och sånt :)) <3
tack för att jag fick följa med till bydalen amelia med familj! :D <3
det har vart bässst! :D <3
nu iaf är jag hos famor o farfar och har gjort engelska läxan och packat upp lite ;) <3
nu ska jag lägga upp lite bilder om ni vill se ;) <3
amelia i backen i bydalen! <3
amelia i backen i bydalen :D <3
jag i backen i bydalen! :D   ful x)
jag i backen i bydalen :b
jag och amelia i våra bydals fjällen buffar :D <3  jag ful amelia fin :D <3
vi i våra bydals fjällen buffar! :D <3
orkar it ladda upp mer kolla på min bdb ist :) <3
juuliaengstrom
hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0