hemma,snart fara till luleå..*onsdag

hej hej, idag var det skola och sånt :) <3
men nu ska vi snart fara till luleå till mammas kompis eftersom att vi ska sova där och sen ska vi alla 3 åka till luleå vid 6 på morron :s trött kommer man va ;) <3
sen har jag sökt om att video blogga :D hoppas dom vill att jag får det :) för ibland årkar jag inte skriva det tar så längee x) men nu ska jag gå :)
hejdå :)

kanske inte hinner skriva mer på 18 dagar :( men ni vet ju att jag är utomlands så ni får inte sluta läsa min blogg för att ni tror jag har sluta läsa :) kram

kanske skriver ikv men de får man ju se eftersom att man ska se på andra avenyn ikv i luleå och sen sova då man ska upp tp vi 5 ;( <3

ps. skriv massor av sms då jag är borta så jag får öppna dom sen då jag kommer hem :D
men ni får inte tp bara skriva hej 100 gånger :)) skriv nå roligt ist :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0