hemma och packar *tisdag

hej hej, idag på skolan hade jag tp jätte ont i halsen på morronen men sen på idrotten och de så fick jag ont i lunorna :s på skolan idag har jag och hanna vart och redigerat filmen i media rummet och sånt, sen så for jag och mamma på apoteket och jag köpte halstabletter och stödstrumpor tills vi ska flyga och sen mina medeciner till om jag får pollen allergi eller nånting där borta, sen har mina way farer solglasögon kommit! dom var väl nice tror jag, ni får se dom nån gång fast ni kanske inte tkr dom är det;) <3
och nyss såg jag mästarnas mästare finalen! jag blev så himla sur på tävlingen för louise skulle ju ha vunnit om det inte skulle ha vart nåt med pulsen! och tomas johansson kom 2a! inte acceptapelt! hahah men nu ska jag gå <3
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0