hej hej *torsdag

hej hej,
idag har man vart på skolan och saknat felicia fors <3
på skolan vare väl typ bara tråk.. först fick vi tp prata om kroppsdelar å sånt.. sen hade vi rast.. sen so/no jag marre och moa jobbade om japan som vanligt! moa gömmde sej hela passet ;D sen hade vi lunch tacosoppa :) sen hade våran halv grupp 1 trä.. jag blev nästan klar med min skål! sen hade vi engelska ..

sen for jag till farmor o farfar och jag hr skrivit om min svenska berättelse lite och sen packat tills jag ska till sthlm i morrn till sis :)



jag idag ;) heheh ful ..
hejdå :) <3

Kommentarer
Postat av: Moa :) - du vet nog vem;)

Sötnos!<3

Hehe, gå in på bloggen ;)

2010-03-12 @ 16:49:08
URL: http://cutiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0