åkt slalom och sånt *torsdag

hej hej, idag har jag å amme åkt slalom från kl halv 10 och på morronen så skulle vi svänga lite i liften och då dampa min skida och då satte vi oss ner och jag kunde ställa mejj upp igen men amme gled efter liften bakom mejj x)) så då fick vi gå en bit och sen åka till en backe ;)) <3
sen skulle vi åka i nå hopp andra gången och då sa jag till amme att hon skulle fara efter mejj och då vare värsta djup snön och då bara grävdes mina skidor ner i snön och amme bara for rakt fram och hon stannade hon med. och sen började jag leta efter hon och då hade hon fart framför mejj och stod stilla och garvade x)) hahhaha vad jag garvar nu då jag tänker på de ;)) <3 sen hare gått vilt till och igår så skulle jag åka något hopp och amme ville it de så jag sa till hon att jag kommer väll ut nån stans och då när jag åkte den så vare ju gupp himmla överallt och skog överallt och typ mörkt osså var jag själv där och jag visste ju it vart man kom ut så tillslut och det tog ju himmla 20 minuter x)) hahah och sen idag ville amme åka den och då när hon var där så tog hon av sejj skidorna och gick nerför alla gupp och jag åkte ;) ni får se på bilderna här eller på facebook eller på bdb :D <3 asså helt galet har de vart ;) och sen skulle vi göra en egen liten stig och sista gången vi åkte våran stig så for vi rakt fram och ur spåret och plummsade ju i snön som typ var 2 meter djup x)) hahha och föressten ;) iförrgår gick det 2 laviner här i bydalen :s <3
och nu ikväll har vi vart på täljstensafton och då får man en stor täljsten och då får man kött som man får ska själv på den :D jätte gott! :D <3 och nu ser vi på seriges värsta bilföare :D <3
nu ska vi snartgå och lägga oss för det är en dag i morron också! :D <3
imorron ska vi till åre men inte åka slalom utan bada på äventyrsbadet och sånt :D <3
längtarr

men på lördag ska vi hem ;(( <3
urrs det längtar jag inte till! ;(( <3
hejjdå :) <3

jag och amme på bilen då vi var på väg hit i fredags:

här e jag och amelia på väg till östersund! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0