videobloggning *onsdag

hej hej! jag glömmde säga i min video att ni måste börja fråga mej på bloggsvar för jag har hitills bara fått 2 stycken frågor ;)

här kommer den!






just nu håller man på och försöker packa men det går inte så braa! hihi!
men vi åker ju först imorgon kväll vid 7 eller 8 tiden så ni får smsa mej hela tiden när jag är borta!

ett svar till en blogg! till lara!
hej lara! alltså det står att du redan har fått en inbjudning och att det inte går att skicka så tyvärr! :(

nu får alla ha det så jätte bra och ni får kika in på min blogg jätte ofta för jag och marre kommer blogga mycket! och kolla på min blogg för jag har ju min nya kamera nu som säkert tar massa fina bilder!

puss <3

Kommentarer
Postat av: lara

Går det inte?:(( har ju nt fått ngn inbjudan:(

2010-06-16 @ 21:39:15
URL: http://laraali.blogg.se/
Postat av: lara

Tack så mycket!!! :D Jättekul att du läser den! :D läser din med :)



Okej, du kan skicka till denna e-post adress;

[email protected]



TAACK på förhand :D du får en länkning så fort jag får den ;D:D

2010-06-17 @ 11:44:31
URL: http://laraali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0