bäst dag igår och idag! långt inlägg måste läsas! *lördag

hej hej, fakta om vad jag gjorde i går och idag:

ps. jag har tagit massor av bilder men dom laddar jag nog in ikväll!

igår:
på skolan så skulle vi vara med 8orna och 7orna för att vi skulle tp lära känna dom bättre.. så då blev vi indelade i grupper (2 elever från varje klass9 jag blev med erika och sen 4 stycken till från dom andra klasserna, det var väll inte så där jätte kul att vara där men men.. sen efter skolan så skulle jag och maria fara till våran stuga (asså våran hahah vi kan säga min så det inte blir krongligt att fatta) då så körde vi hem felicia och då fick jag en snilleblixt!
jag tänkte om hon också ville följa med! men då trodde hon inte att det skulle gå så vi sa att hon kan ringa oss senare. sen pratade jag med felicia i telefon och hon sa att hennes mamma fortfarande jobbade och att hon kommer inte hinna typ.. så det gick inte och då for vi och hämtade maria och sen började vi rulla mot stugan.. sen tp 10 minuter efter så ringer felicia igen och är helt stressad! hon sa att det gick och undrade vart vi var, och jag sa till mamma att vända och det gjorde hon! fast felicia var inte nöjd så hon vill prata med mamma;) hon undrade om det gick bra att dom vände och hämtade hon och sånt ch det gick bara bra :) <3
så sen for jag felicia och maria till stugan. när vi kom dit så började vi bära över sängar för vi skulle sova i sovstugan. sen gick vi ner till vattnet (havet) och kände på vattnet och chessie (min hund) badade.
sen var det mat och det blev grillat! :D
sen så gick vi ner och mot vattnet och bastade och sen tog jag ett dopp i det blå (dopp i det svarta) det var iaf varmare än vad det var förra veckan i sävast älven!
felicia och marre vågade inte bada men jag gjorde det 3 gånger :bb sen duschade vi och sen tog vi och traskade över till våran lilla sov stuga och såg först på filmen "camp rock 1" sen så när vi hade sett klart den så såg vi på "thirteen" men marre somnade tpdirekt när den hade börjat! hahah
sen stoppade jag och felle nån gång när det bara var lite av filmen kvar för vi märkte att klockan redan var halv 3 ;)
så då gick jag ut för att borsta tänderna oich när jag kom tillbaka så hade marre vaknat till liv. så jag blev ännu piggare och då somnade felicia och då gick jag ut och tog mobilen med mej och gick ut och fotade lite vid vattnet tp klockan 20 i 3 på morron/natt! hahah konstig jag är!
sen klockan halv 4 tp så somnade jag.

idag: jag vaknade kvart över 8 och var pigg! fast jag bara sovit tp 4 och en halv timme! hahah
så då gick jag upp till stugan och tog en macka och te. sen gick jag tbx och tog chessie (min hund) och då väckte hon felicia och maria!
sen såg vi klart "thirteen" och såntt sen frukost! sen bestämde jag mej för att gå och bada och ta chessie med mej! så jag bytte om och gick ner och bada!

ps. jag har tagit massor av bilder men dom laddar jag nog in ikväll!


sen spelade vi bara sims 2 och såntt och sen for vi alla hem!

så nu snart ska vi åka och se balen..
hare bra och sen ikv så ska vi åka tillbaka till stugan :b

puss <3



Kommentarer
Postat av: felicia :)

Haha vilka dagar igentligen och vilken naaaatttt! ;D<3

Älska er!

2010-06-05 @ 19:22:24
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0