bildbomb enligt mej, sover hos marre ikv *lördag

hej hej, nu har vi vart och kollat på balen.. haha eller inte balen men på dom som ska ta studenten som har sina fina klänningar och de :bb haha
men det blev inte att jag följer med till stugan igen för jag sover hos marre ikv :) <3
här kommer lite bilder sen igår o idag.
läs förra inlägget ni som inte gjort det för annars fattar man inget.



chessie badar! fast där hoppade hon efter en pinne :b <3



simma simma! hahah hon ser inte så fin ut där när hon är blöt! :b <3



hihi det där var den ända bilden jag fick på dom med mobilen! :D <3



jag simmar :b




här var det då jag gick ut på natts vandring klockan 20 i 3 x)



här är det tp bredvid stugan som jag har tagit kort från, havet är där.



där är sov stugan somvi sov i ;)



hahah ibland får man bjuda på sej själv! jag hade en jätte mysig tröjja på mej! hihi



nattens klädsel!

hihi nu finns det inga bra bilder nå mer.. ha det så bra allihopa!

puss <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

haft det bäst :D<3

Haha du är ju galen badar i havet typ 9 på morgon och går på skogsvandring mitt i natten ;)<3

Hihi älska dej! ;*

2010-06-05 @ 19:17:38
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0