skrev det här igår! *måndag (men tisdag skrev jag om)

hej hej, idag har vi typ vart lite vid stranden och typ bara steekt! jag badade 1 gång och det var faktiskt inte så jätte kallt som det kändes i början, vi har legat där och steekt här i bollnäs !

vi gör väll inte så speciellasaker här, men imorron då blir det nå speciellt! eller kanske inte? ;)

vi ska fara hem! :D jag längtar jätte mkt efter alla söta vänner och om 4 dagar, vad händer då? boden alive startar! <3

sen har jag smsa typ alla tjejer som var på valborg och hade partyy (typ alla tjeerna från klassen) jag frågade dom om dom ville kanske gå på boden alive och sen att vi kaske kunde sova hos nån.. kanske skulle vi tälta! kul kul!

här kommer lite bilder :



älska tranan! de ar en berg och dal bana som var ny på skara sommarland! :D jag och marre åkte den typ 10 gånger!



där var vi på ett universeum i göteborg, kolla läskiga hajen!



aww! denna söta hund ska avlivas den 2 juli! :( (på fredag) hur söt som helst men döv och 14 år och virrig i pannkakan :( ronja heter hon och det är mammas kille typ ;)

där fick ni lite bilder! jag orkar inte leta nå mer nu ;)

på onsdag ska jag och felle röja på boden alive + en till ;)

puss <3


Kommentarer
Postat av: marre

haha är ronja din mammas kille ? HAHAHHAHAHAH JAG DÖÖÖR !

2010-07-07 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0