bilder! *onsdag

hej hej! förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men ni såg ju på min videobloggning som var för typ 1 vecka sen att jag inte kommer blogga varje dag tror jag. min videobloggning kommer kanske ikv !  
jag åkte allt förutom några barnkaruseller! vi har vart på skara sommarland och liseberg då och göteborg och sånt!

här kommer lite bilder från allt vi har vart med om:



jag och marre i mariestad när vi var på väg till skövde!



marre brommar på med radio bilen på skara sommarland !  (jag satt i en annan och tog kort :D



tranan (en berg och dal bana som var på skara sommarland !)



några rutchelbanor från skara sommarland ! (sen får ni väll gå in på skara sommarlands hemsida! klicka här för att gå dit. för jag ids inte lägga upp mer bilder där ifrån.. men det var iaf jätte skoj där! :D


julia engström serverad på bordet!


nu går det inte att ladda upp mer bilder..


nu är vi iaf på väg till jönköping och då ska vi sov på hotell där i natt och sen i morron ska vi till en nunna som är där nånstans ;)

puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0