bilder kommer sen! i skövde nu *fredag (men nu lördag)

hej hej, jag orkar faktiskt inte göra en videoblogg nu för att marre och jag har ett rum som sitter ihop med hennes mammas och pappas och då finns det e dörr som man kan stänga men hon ville inte det och inte vågar väl jag börja filma här ba hej hoj! hahah,

så jag skriver istället.
jaa, igår började vi ju åka hit mot skövde och då stannade vi vid hängbron och fikade kvälls fika vid klockan 2 på natten, sen fortsatte vi och då fixade jag och marre där bak i baksätet så vi kunde sova där. det gick bara bra att sova men man vaknade ju ibland och jag vaknade av att jag blödde näs blod på morronen.. urs!
sen på morgonen så åkte vi nånstans mot skövde och sen vid typ 10 tiden eller nått så stannade vi typ där det hette nåt på O eller nått, vi stannade där och tog frukost och vi parkerade vid en kyrka och då gick jag och marias mamma till den och gick på toaletten och kollade inne i kyrkan men marre sov i bilen då.
sen fortastte vi mot en stad som hette Mariestad och där kollade vi runt lite och jag blevtyp kär i dom trånga gatorna och dom små husen,ungefär som i pippi långstrump filmerna. vi kollade på vänern (sveriges största sjö och europas 3e största sjö) och sen kollade vi runt på en kyrka och den var gigantisk! men den var låst. vi var där ungefär en timme.
här kommer bilder från mariestad:


där var 1 bild från den mäktiga kyrkan som var hur hög och stor som helst!

asså det går inte att ladda upp bilderna men ni får dom imorron men läs vidare!

sen fortsatte vi mot skövde! och vips så var vi framme och incheckade på hotellet. vi tog in väskorna och sen gick vi in till vårat rum. jag och marre har ett litet rum men det sitter ändå ihop med det andra som hennes mamma och pappa sover i. sen somnade alla vi och vi sov till typ klockan 3 på eftermiddagen. sen när vi vaknade så gick vi alla och letade en restaurang och vi kom fram till en restaurang som hette mangos och jag tog grillad fläsk filé och pommes.det var delikatess! hihi
sedan när vi hade ätit upp så gick vi runt lite grann och kollade oss runt.
här kommer bider från det:

sen gick vi till e jätte rolig typ lekpark men det var typ int det för det var lite kluringar som man måste tänka på men endel var som vanliga saker.
här kommer bilder från den:

sen gick vi till hotellrummet och såg på matchen england - algeriet.
och nu har vi sett tv ett tag och nu ska vi sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0