förlåt! skrivit om personer som är bäst som ska på partyyt! läs *lördag

hej hej, förlååt att jag inte har bloggat på typ hmm.. tror det är på 3 dagar eller nått såntt..
men på torsdag var vi iaf på alder på dagen och det var bara kul, sen på kvällen var det skol avslutning! :D kul.
sen på fredagen så var vi på studenten och vi känner 1 som tog den och då var vi där och kollade, sen var vi hem till dom och fikade och såntt :b
sen tog vi med oss maria och for till stugan i mjöfjärden. där var vi till idag vid 2 tiden och sen for vi vidare hit till moromor och morfar som bor utanför kalix. så nu är man här och har det bara sköönt, idag först i  stugan så stekte vi i solen och tog massa bilder, sen for vi ju hit till mormor och morfar det tog ca 45 minuter från mjöfjärden och då satt jag vid min dator och förde över bilderna vi tagit idag och då började jag göra en header som ni kanske får se ikv!
längtarr som bara den till partyyt som jag och felicia ska ha på måndag! <3

till alla som vi bjudit på festen!

felicia: en underbar vän som ställer upp för allt! en så gullig, sprallig och glad tjej!

amelia: en underbart söt och snäll tjej, som också alltid ställer upp!

fredrika: en alldeles för kul och söt tjej det! som alltid stöttar en om det är problem.

louise: en alldeles för bra handbolls och fotbolls spelare som jag saknar för mycket nu! en tjej som jag alltid tyckt om och som jag var med när jag var mindre jätte mkt och som är så underbar! du är en underbar vän som alla tycker om! <3 

vilma: en alldeles för söt och glad tjej som jag har kännt ganska länge och som jag har tyckt om hela tiden sen jag mötte hon första gången! vi bråkade lite förra sommaren men det har jag begravt och nu är det bara glada minnen som kommer stanna i mitt hjärta, jag har inte vart så mkt med dej men du ska veta att du är en underbar tjej som alla tycker om!

hanna: en underbart glad och uppmuntrande tjej som är en jätte bra vän! <3

erika: en tjej som jag har börjat vara med mer nu och som är en helt fantastisk person på många olika bra sätt! en tjej som är glad och söt varje dag!

moa: en brilliant bra handbolls och fotbolls tjej som alltid är cool och kul att slåss med haha, en jätte söt och snäll tjej som jag älskar! <3

johanna L: en snäll och glad tjej! en underbar vän! <3

ellen: en humoristisk tjej som alltid är söt och fin! bra i alla situationer! <3

rebecca: en glad och fin tjej som jag lärt känna bättre nu och som är underbar på många sätt.

johanna S: en kul och bra tjej som är glad varje dag!

anna: en glad och fin tjej som alltid säger positiva saker!

tror det var alla :)
nu ska jag gå hejdå! <3

puss <3







Kommentarer
Postat av: Erika

aww älskar dejj gumman <33

och desamma <33 :D

2010-06-12 @ 22:06:47
URL: http://erikajakobsen.blogg.se/
Postat av: Louise

vad gullig du är julia. Jag saknar dig med, men du.. vi ska vara med varandra as mycket den här sommaren :D (L)( <33

2010-06-13 @ 09:04:16
URL: http://louiseristrom.blogg.se/
Postat av: Anna

julia är det (: <3

2010-06-13 @ 18:28:32
URL: http://endastannaskar.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Du är ;*<3

2010-06-13 @ 18:39:46
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hur är det idag då? :D

2010-06-13 @ 19:26:43
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0