sommar planer! *söndag

hej hej, nu sitter jag här på madrassen på golvet hos maria, ja vaknade typ för 1 timme sen :b marre sover fofarande.

jag tänkte att jag kunde berätta lite om mina sommarplaner!

17/6 till tp 23/6

då ska jag fara med maria och hennes mamma och pappa på en liten sverige resa så vi ska tp till skara och göteborg och sånt :) <3

5/7 - 9/7

så ska jag och mamma och olov fara till stockholm med bil ner.
men då igår så bestämde vi att felicia också ska följa för honska ändå varesen till örebro för att hälsa på sin moster :) <3

9/7 - 16/7

så flyger jag med emma (min syrra) och gustav (hennes kille) till finland och är där och då ska arvid (min brorsa) och merja (emmas och arvids mamma) komma dit med bil och där i finland så ska vi vara med deras släkt och så :)

sen har jag inga mer sommar planer tror jag! :)
men jag tycker egentligen det blev lite för mycket planerat men det är ju kul och fara iväg ändå! :D <3

tänk att om 5 dagar så får vi sommar lov! <3

nu vet jag inte vad jag ska göra men jag tror att marre vaknade till liv nu.. hejdålejdåpejdå!

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0