ska fixa bloggen! golfträning nyss *onsdag

hejsan alla! :DD
förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade fullt upp!
och min header håller jag på med.. så ni får hålla ut tills den större varianten kommer upp av den headern jag har nu! :D <3

igår var jag ut och joggade med felicia och vi körde väll ganska hårt ibland :) sen gick jag hem till hon ett tag och vi typ strechade och såntt :)) <3
du är också bässt felicia fors! :D ♥

sen cyklade jag hem och duschade och sen for jag och mamma till mjöfjärden :)
det var väll ganska kul där i stugan..
sen for vi hem och jag snackade i telefon med massa! för jag höll på att planera inför torsdag då typ alla tjejer från klassen ska på boden alive! :D  ♥

sen var jag hemma men jag orkade inte fixa nått på bloggen! :D


sen idag så har jag typ nyss vart på golfträning och jag snackade i telefon med amelia sen när jag satt i bilen på väg hem :D hahah! vad snackade jag om egentligen amelia? typ om glass! hahah saknar dig och massa mer personer ! :* ♥

och tack så jätte mycket fredrikalindmark ! för att du fixade min bakgrund här på bloggen! :**
jag ska fixa min text och det sen :D men nu ska jag gå och duscha! :D

sen ikv så ska jag och felle och kanske freddan på boden alive :D och nån till :)

puss ♥

Kommentarer
Postat av: elin och amanda

Tävling på www.jonssonochrenberg.blogg.se och var med om att hitta just din favorit outfit. Kika in och läs mer om tävlingen. Kram amanda och elin :)

2010-07-01 @ 10:00:56
URL: http://jonssonochrenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0