sitter i bilen nu :) *torsdag

hej hej! :D
sitter här i bilen med maria och hennes mamma och pappa,
ni vet säkert vart jag är på väg men jag kan ju skriva att vi är på väg till skövde nu tror jag och där ska vi göra nått och sen ska vi köra vidare till skara! och på lördag och söndag ska vi på skara sommarland :)
sen några dagar efter så ska vi fara vidare till göteborg och gå på liseberg och såntt! sen ska vi vidare till marias kusin i bollnäs och där ska vi fira midsommar. sen bär det hemåt.
jag längtar som attan till skara sommar land just nu eftersom att det är bara om typ 1 dag! :D
jag och marre har sagt så här:
att om nån av oss inte kanske vågar åka nåt på skara sommarland så ska jag prova sakerna först och sen på liseberg så ska marre vara första prov kanin :)

här slänger jag in en liten bild som jag tog nyss :)



ibland får man ju bjuda på sig själv!

jag sitter vid min dator och med mitt mobila bredband ;)
sen ska jag och marre se någon film på min dator, kanske sex and the city 2 eller nåt annat bra :)

ni får ju som sagt vara sociala på sms och ringa om ni vill! vi sover här i bilen inatt :)

puss <3

Kommentarer
Postat av: lara

Har nt fått ngt :'(

2010-06-17 @ 22:29:12
URL: http://laraali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0