midsommar ! *fredag

hej hej, och glad midsommar på alla! :D <3
här i bollnäs är vädret sådär.. det är typ 23 grader men det kommer regn typ när som helst. :(
nu är vi hos marias kusin och idag fick vi sova ut! sköönt eftersom att man har fatt gå upp typ vid klockan 8 för att äta frukost på hotellet :s

vi har typ sovit till 11 (fast jag vaknade typ 9 och var vaken typ 1 halv timme och sen somnade jag om! typ första gången jag somnar om!) vi har vart på stan ett tag och jag hittade ett par pösiga only jeans fast dom var typ som 3 kvarts byxor och inte helt långa för jag har redan ett par långa :)

nu har jag fått höra att vi antingen åker på söndag kväll härifrån eller på måndag morron !
nu ska jag försöka lägga in en ny header som jag gjorde igår i bilen! den kanske dyker upp snart :D

puss <3

här är headern som ska in!



hoppas alla accepterar den att jag har tagit bilder från min dator som är på andra underbara personer! :D <3

Kommentarer
Postat av: amanda

men julia, vf denn där fula bilden på mig??? ;O <333

2010-06-26 @ 13:24:34
Postat av: julia engström

svar till söt amanda!

du den där bilden var ju hur söt som helst! och jag hade typ ingen annan på dig! :D skanar dig jätte mkt! :* <33

2010-06-26 @ 21:09:25
URL: http://julleengstrom.blogg.se/
Postat av: julia engström

svar till söt amanda!

du den där bilden var ju hur söt som helst! och jag hade typ ingen annan på dig! :D skanar dig jätte mkt! :* <33

2010-06-26 @ 21:20:39
URL: http://julleengstrom.blogg.se/
Postat av: felicia :)

Omg, bilderna på mej ;o Häregud hur man ser ut! <3

Hahaha den var jätte fin men bilderna på mej! HOJJA! ;s



Saknar dej!♥

2010-06-27 @ 16:24:24
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0