dygna på gång och partyy! * tisdag nu! :D

hej hej! haha nu är klockan snart 5  morronen och jag och felicia har haft party sen klockan 4 igår! :D
det har va kul så här länge :D

hahah jag och moa ska dygna ;) och alla andra sover där inne och typ sånt förutom marre och johanna för dom ska också dygna! men jag och moa har gått ut i ett tält här på balkongen(asså typ ett pippilångstrump tält) så här sitter vi och gottar oss med godis och sånt!
asså ni får våran snygga video här där vi pratar men ljudet funkar tyvärr inte men ni får se ändå :D hahh



puss  från oss! <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Hallojj jag sovde typ halv 6 åå så jag va oxåå vaken ;) <3

2010-06-15 @ 13:54:27
Postat av: felicia :)

Hahaha najss video, tur att man inte såg mej såååå bra! ;p

2010-06-15 @ 14:54:04
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0