Drar nu! *torsdag

Hejdå alla på ett tag! (Typ en timme) för snart åker vi mot skara typ om 1 timme eller nått Asså med marres familj och sånt kolla videobloggen jag gjorde igår,men är iaf hos marre nu och hon skriver på hennes blogg. Jag skriver ju nu på min mobil;) jag kommer sakna alla söta vänner men ni får ju ofc vara sociala på sms med mej! Jag har ju datorn med mej och mobilt bredband så jag kan sitta på internet:-D Vi kommer ju som sagt att vara på skara sommarland och sen göteborg och liseberg med mera:-D Men jag kommer hem till boden alive och då måste alla vara i boden så jag kan ha kul i karusellerna! ;) Ni får ha det bra och smsa och skriv mail och allt som går;) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0