dagen *tisdag

hej hej, nu är jag med marianilsson och vi har precis kommit hem, idag på skolan har vi haft vanliga ämnen.
vi tjejer som har gjort filmen vi redigerade den idag klart! hahah ganska imponerad att vi klippte ihop den på tp 2 timmar!
på sista lektionen hade vi cooper test som vi hade förra tisdagen också.
då springer vi 4 km eller 4,5 km tror jag iaf, det var iaf på i19 spåret..
förra veckans tid: 12.43
idag: 13.46

så det gick bättre förra veckan.
sen efter skolan cyklade jag marre och anna förbi felicia en sväng och hälsa på för hon har vart sjuk idag :(
och idag efter lunchen så for freddan hem för hon far ju till new york ikväll! :D snacka sköönt! <3
hoppas du har det bra där borta fredrika! <3

sen ikv kloclan 17.40 har vi bokat en tid att gå på banan, asså jag marre mamma och mammas kompis..
nu ska jag och marre börja kolla lite ställen dit vi vill åka när vi ska på sverige tur! läs förra inlägget isånnafall..

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0