bilder! djurensdag *onsdag

hej hej, idag var det djurens dag men jag tog inte med mej chessie (min hund) för jag orkade inte :b så jag gick runt och leke med alla djur och typ var med erikas alla söta kaniner och kaninungar! :D såå söta! <3
klicka här så kommer ni till en alldeles underbar blogg! nämligen erika jakobsens blogg! <3
sen så kom ellen och amelia hit ett tag och vi var med varann <3
vi hade en picknik :D <3
här kommer det lite bildeer :) <3 ps! texten för bilderna står under varje bild <3



söta tom! <3
erikas kanin! <3



så söta ögon hade tom!



"min" söta "tjockis" som jag kallar den men egentligen heter den molly som jag döpte den till men nu har erika visat att det var en kille ;(( <3 men sötast är den!



hunden Inge som marre hade med sejj



amelias söta Ina


 här är våran fina picknik somjag hade med ellen och amelia! <3



nyss tränade man på matten för vi har prov på statistik imorrn -.-

puss <3



Kommentarer
Postat av: Erikajakobsen

hahahha awww söööta bilder :D <3333

2010-06-02 @ 22:00:48
URL: http://erikajakosben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0