bil bil bil ! *torsdag

hej hej!

sitter i bilen nu med min kära dator och skriver här ! :)
idag har vi först varit i Gränna där dom gör polkagrisar ! haha det var typ olika affärer överallt ! vi köpte massor och min första har jag inte änns kommit till mitten på ! den är typ 2 decimeter..
sen var vi på ett kloster som var typ utanför vadstena. det var intressant för att marres föräldrar känner en nunna där ! det kändes ganska mäktigt att vara där för att det är väl inte så många som brukar vara där ? eller ?
dom var klädda som hon tanten som är lärare till maddie och london i "zack och codys ljuva hotell liv" hahah hur kunde jag veta det ?

sen for vi vidare till örebro och käkade på max :D
sen har jag typ pratat med felle ganska länge 2 gånger :D <3
och med den där störande "rosa" som hon säger att hon är.. hon ringde mej och felle förut typ hur många gånger som helst och nu har hon börjat igen !
så himla störigt !

nu iaf så är vi påväg till bollnäs där marres kusin bor !
där ska vi fira midsommar och ha skoj, sen bär det av hemåt ! :D

saknar alla söta vänner !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0