blev dåliguppdatering ! *torsdag

hej hej, öhmm förlåt för dålig uppdatering.. men det är ju ändå typ ingen som läser den ?

men jag har iaf på måndagen så var jag med amelia och vi var på storheden och sånt, sen var vi hos henne och hade kul ! sen kom fredrika dit och vi sov hos amelia och hade det bara gött !
sen på tisdagen så for vi till min stuga i mjöfjärden och vi badade och hade det bara mysit och kul !
på onsgaden så blev vi yvungna att vakna tidigt för amelias mamma skulle komma och hämta henne där eftersom att dom skulle fara vidare till finland sen :) så då for amelia hem:( eller till finland !
då typ sov jag och freddan till typ 11 och sen tvingade vi oss själva att kliva upp !
sen kom emma (min syster) dit och då spelade jag och freddan kort med hon typ längee...
sen badade vi och sånt !
sen middagen var surströmming :s jag provade äta det men det var inte gott !
diss till surströmming !
men jag och freddan åt spagetti och köttfärssås ! :D

vi sov där till idag och nu har jag brottom !
jag ska och gå 9 hål golf i luleå !
vi har tagit massor av bilder så dom kommer snart!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0