tråkigt! *torsdag

hej hej, just nu så typ sitter jag och kollar på bloggar !
öhmm.. har typ tråkigt !

det var kul iaf igår på boden alive!
tralalala ! jag åkte nån himla "over the top" själv för att ingen annan ville åka den men det ville jag ! den såg ut att vara jätte snurrig för den snurrade hela tiden men det kändes typ inte att den snurrade det var bara att typ all vind kom mot en och då kunde man typ inte sträcka ut händerna eller nå ! hahah
hoppas nån rolig person vill åka den med mig ikv för då ska ju typ alla tjejer dit och lowe och samuel ! :D

jag har typ snackat med felicia typ varje kvart ? jag typ ringer hon hela tiden ? nanananana! :D hahah !
det har jag typ gjort i 3 dagar nu ! typ anckat med hon 1 timme igår och nu dag typ sammanlagt i 1 timme eller nåt ;)

felle kanske kommer gäst blogga här snart ! :D
men nu ska jag äta !

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0