rubrik? *fredag

hej hej, idag har jag vart på nordpoolen (badhuset) med maria. vi hade bara kul och tog bilder med min undervattenskamera ! ;) <3

öhmm.. snart kommer en tjej hit från mauritius som vi känner som är 11 år .. inte så jätte kul då men man får väll överleva ! hon ska vara med oss hela helgen i mjöfjärden eller mjölkfjärden eller vad jag nu ska kalla det ;)
men aa, marre ska följa med dit också :)
jag kollade nyss på en båtring som fanns på jula på datorn men den fanns inte kvar :'(
nu ska jag fixa mitt hår med mina käraste hår saker !

älskade saker :
1. mobil
2. plattång & volume master! <3
3. datorn

hatade saker:
1. alla insekter!
2. killar man tycker är snygga på stan tillexempel som man inte vet vad dom heter och träffar dom aldrig mer!
3. när någon dör ! ;(( <3

där fick ni en liten sak ! ;D inte en hiss och diss lista men nästan ;)

nu ska jag fortasääta fixa håret!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0