lite bloggning! *söndag

hej hej, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp !
i fredags så ringde amanda, ellen och hanna och frågade mig om jag ville följa och gå på boden alive med dom och det ville jag ;)
så vi var där och partade loss vid karusellerna och på slutet så fick jag faktiskt med amanda i star dancer! hahaha gu vad kul det var! och jag,moa,ebba och sally åkte virvelvinden och gu vad vi skrattade ! hahaha <3
vi träffade massa folk också ! och vi var med louise,vilma, moa,ebba och sally litegrann :D <3
sen sov hanna,amanda och ellen hos mig :D :* <3

och nu typ ska jag gå och packa tills imorron då vi ska fara till stockholm med bil då felicia ska följa :D <3

och sen efter jag har packat klart så ska jag vara med amelia och kanske felicia när hon har kommit hem från hennes stuga :D <3

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0