ledsen och glad funkar inte ! *fredag

hej hej, öhmm..
dom som var med mig på boden alive igår kanske fattar vad jag mmenar men jag mår väll inte så vidare bra sen igår..

jag mår inte bra och typ less efter allt! jag vill bara spola tbx tiden till igår innan dom började tjata på han! då hade allt varit bra just nu och  jag hade varit glad och levat livet gott !
men nu är det ju inte så..

saknar dig <3

men igår iaf så åkte jag och moa och anna den där "over the top" (den som snurrar helatiden) och då så anna typ började gråta eller det kom tårar och hon tyckte inte om den ! jag och moa typ garvade helatiden åt anna ! hahah
sen typ så åkte vi "star dancer" och den var kul den med :)

och första karusellen vi åkte var "virvel vinden" och jag tror inte att anna hade åkt den nån gång men då iaf så åkte jag,felle, lowe och anna den! och anna bara skrek helatiden ! hahaha gu vad vi skrattade !

öhmm.. nu har emma min syrra kommit hem och hennes kille gustav, så vi har typ ätit nyss och har det bra..

senare så ska vi till farmor och farfar och äta grillat !

nu orkar jag inte skriva mer..

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0