julia i london *host* :D felicia i spanien *host* *söndag

hej hej, just nu så är felicia johansson fors lindegren här :D <3
öhmm vi kollar på helenas videobloggar asså komikern! hahaah <3
imorron så ska vi upp klockan halv 5 på morron! jippie! *host*
nu ska gästbloggarn själv skriva!

HALOJJS FELICIA HÄR :D MIN RUBRIK VAR BÄST ELLER HUR? :D 
ville bara skriva att julia är sååå sämmssssttt! ;p hihi (a) men iaf så ska jag väcka den skit korven imorgon på morgon på mitt hemliga sätt! ;)
Läs min blogg osså (a) www.fellanbeellan.blogg.se :) Jag älskar hallon men ogillar Julia ;p *HOST* Nejdå jag ska inte vara elak! Julia är konstig men bra! Okej ska inte skriva för mycket nu!

Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0