joggade nyss! *söndag

hej hej, jag var ute och joggade för typ 1 timme sen, jag och mamma kom fram till att jag joggade 6 km för jag berättade vägen till hon.. men jag fattar inte att jag kunde jogga hela tiden! :o men nöjd är jag iaf !
jag premiär joggade med mina nya kläder! asså min lila jogging jacka och mina jogging byxor som jag har fått av min syrra och min brorsa och några fler :D dom kändes sköna och bra att jogga i ´:) men gu vad varmt det var i luften! shiet ;D

men snart kommer amelia så jag ska gå och fixa mitt hår nu!

r.i.p på min bästa plattång! <3
den gör så att det går säkringar i hela huset vart jag än sätter in den! :'(
det är den bästa plattången som någonsin har funnits enligt mig!
du är saknad! <3

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0