02:40 sett film med marre och jojo! *torsdag (men nu fredag!)

hej hej, har precis sett klart rosa the movie ! hahah !
nästan så att det kom krokodiltårar men det kom bara några tårar i slutet..
men men ..
innan vi såg den så kollade vi på 3 avsnitt av eva och adam. dom var bra dom med !
och nu ser vi på ett 4 avsnitt av eva och adam, hoppas alla har det bra bra! :D

sen imorron ska vi fara till mjöfjärten som marre säger men det heter ju mjöfjärden. och där kommer jag och marre vara till på söndag eller lördag och sen är ju johanna i sin stuga som typ är nån kilometer från våran så henne kommer vi väll säkert vara med <3
smsa med mig  !
kommentera mina inlägg ibland så är ni söta !

puss <3

Kommentarer
Postat av: freddddiiisssshhh

heeeejsan: DD nu är jag söööt :D <33



hihi men saknar dej och måste vara med deeeej :D >33333333

2010-07-23 @ 11:45:09
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/
Postat av: ellen

JULIA!

Jag har inga pengar på min mobil så jag kan inte svara på det dära smset som du skickade. Skicka ett sms om vad det var till mig så fort du sett det hära, men kom ihåg att jag inte har nå pengar så jag kan inte svara, så du får inte tro att jag dissar haha ;) SMSA!! <3

2010-07-23 @ 19:09:46
URL: http://byyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0