vart på stan här i östersund å sånt :) *lördag

hej hej, idag har vi vart på stan jag amme vera och johns mamma och jag var ju tvungen å köpa mjukisbyxor å lite sånt för min resväska är ju på drift x)) <3
men när vi var på stan så ringde john och sa att väskan är i luleå nu hos nån bussgubbe och att han skulle ta med den till umeå och sen om han hinner till umeå innan bussen går hit till östersund så ska jag hinna få den redan ikväll! :D <3
hahha så de var ju bra iaf :)) <3
men jag köpte ju iallafall lite saker så jag har om väskan it hinner komma fram ;) <3

jo och sen ska vi fara till bydalen för de är ju där vi ska bo i deras stuga och där finns det ju slalom backe och sånt :D sen åker vi väll kanske till åre nån dag :)) <3
och det är typ 5mil dit om man kör på isvägen och 10 mil om man kör typ på vägen ;) <3
men vi ska ta isvägen ;) men sen ska vi fara och köpa mat och såntt :D <3
jo jag vet it vad jag ska skriva ;)

jo föressten jag läste ut min bok imorse!
katarina won bredow - bara inte du <3

jätte bra!! <3

hejdå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0