simtävlat i kalix :) *söndag

hej, idag har jag vart på simtävling :)
först simmade jag o lilli 100 meter bröstsim :) <3
det gick väll bra men jag perade inget. :( <3 men jag fick guld iaf för vi simmade i olika heat så alla fick guld :) <3
sen simmade vi 100 meter ryggsim, det gick väll också bra jag vann mot lilli o samuel (en som går i våran grupp)
sist simmade jag 400 meter frisim mot killar för annars hade jag fått simma själv för de var jag som va enda tjejen som ville simma de.. ;) <3 de gick väll ganska bra jag kom 3a av 4a ;)  men jag fick ändå guld för jag va ju egentligen själv i en egen gren ;) <3
så nu e man glad 3 guld av 3 saker :D <3
nu ser jag på projekt runway :) <3
imorron till på onsdag blire att sova hos marre för mamma ska till umeå .. <3
urs imorron e de skola -.- <3
tiderna:
100 bröst: 1.38.84
100 rygg:  1.32.92
400 frisim: 6.21.nåt       tror de va 21 sekunder men jag e inte säker ;) <3
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0