nyss vart ute på promenad :D *söndag

hej hej, nyss var jag ute med tjappo (farmor o farfars hund en mellan pudel 6 månader) på promenad här i skogen :D <33
solen skiner så fint och jag hade önskat att jag var i klinten idag men ingen kunde tp :( <3

och idag är det ju alla hjärtans dag och annas födelse dag! :D <3
grattis gmn :D :* <3

sen har man ju förstås simträning kl 4 :D <3

ps. kommer vara hos farmor o farfar hela veckan till fredag för mamma blev tvungen o vara kvar där för hon skulle ju egentligen ändå vara där från imorron till fredag o då äre ju bäst att hon stannar där över helgen så ;) <3

har tagit massa fina bilder nu då jag var ute men jag har ingen kabel med mejj så jag kan ju it föra över dom till datan ;D <3

hehe nu sitter jag vid farfars coooola apple dator så den går lite snabbare änn min bärbara dator och än min ipod :D :D <3

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0