hos amelia :) *tisdag

hej hej, nu är jag hos amme och idag har vi vart på skolan och sånt ;) inget speciellt..
sen efter skolan så tog jag bussen till lilli o åt där och det var pyttipanna, sen gick vi till bussen och åkte på simträning.. på simträningen så skulle vi först simma 10 minuters insim och sen skulle vi simma 4 gånger 100 meter max och då skulle våran tränare ta tid och jag höll på å spy för de var så svårt o köra 100 meter max hela vägen :s <3 och jag hade typ alltid 1 minut och 23 sekunder.. sen fick vi sluta om vi körde så hårt vi kunde ;) <3 och då slutade vi halv 7 fast vi skulle ha slutat halv 8 :D <3
då hade jag lilli och frida vatten krig i dusch rummet och i bastun och sånt med typ iskallt vatten :) jag o frida var mot lilli ;D hahhah o sen kom en tant å ba "ne nu får ni sluta med det där annars får ni gå till äventyret och leka". o vi typ ba ehh jo men äventyret är ju liksom stängt. hahha fast vi sa ju it de då men vi tänkte ;) för de e typ nå vatten lekage där ;) <3 nu iaf så e jag hos amme och ska sova här till fredag och sen far vi till östersund :)) <3
hejdå  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0