Nyss träna :) *söndag


  • hej, har varit på träning och våran tränare komm bara och sa vad vi skulle köra och sen for han för han va så förkyld så då skulle simma 6 • 400 meter frisim + 200 meter insim och sen 200 meter avbad :)) så då gjorde iaf jag och lilli de men marie gick upp och skulle typ äta ;) sen kom farmor o hämtade oss och då for vi på ica kvantum och jag hämtade min bikini som jag hade beställt :)) sen skjutsa vi hem lilli och sen for vi hem till farmor o farfar och jag har fikat smörgås och choklad och löst sudoku :)) <3 urs skola imorrn -.- jobbit o kliva upp på morronen -.- Kl 06.30 -.- men orkar it skriva mer de tar så länge o skriva på iPoden för den vill ha stora BOKSTÄVER SÅ DÅ MÅSTE MAN FÖRST KLICKA PÅ SÅ DE FAR BORT OCH SEN EN BOKSTAV O SÅ HELA TIDEN -  -.- ÅÅ VA SKÖNT DE VA O IT TRYCKA PÅ DEN SAKEN :)) <3 pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0