har kommit fram :) *fredag (jag och min tur) måste läsas!

hej hej, nu har vi kommit fram för kanske 2 timmar sen ;) <3
och såklart ska man ju alltid glömma något så jag glömmde ju hela min resväska!! hahha så vi ska väll skicka den med bussen och så får jag den väll på måndag förhoppningsvis ;) hahha <3
jag och min tuuur! ;D <3 så i morron måste jag väll gå på stan å köpa lite saker iaf för jag har ju bara skiderna och sånt med mejj och en liten väska med en fleece och neccesär och sånt :bb <3
hoppas de går å lösa ;)
men nu är vi iaf hos ammes "lossas pappa" säger vi ne men john hos hans föräldrar :bb  nu sitter vi å skriver på våra svenska berättelser på datorerna och jag kunde låna ammes mobila bredband så jag sitter på min nu ;D <3
jo så äre ;)
men hoppas ni läser om min bästa tuur och sånt ;D hejjdå <3

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Hahahaha, smart du är! ;p <3

Hur kan man glömma sin resväska? ;)

Haha hälsa Amelia <3

2010-02-27 @ 09:45:01
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahaha, lilla Julia! inte kan man glömma sin resväska hemma? haha!

hälsa Amelia, hoppas ni har det bra!

SAKNAR ER! <3333

2010-02-27 @ 11:03:03
Postat av: Moa Bexx:)

hahaha!:D Ha det bra!;)<3

2010-02-27 @ 12:52:05
URL: http://cutiy.blogg.se/
Postat av: jag jue! julle bulle !

hahah jo jag har ingen aning ;) <3

men nu har den kommit! :D :D <3

ha det bra alla! :D <3

2010-03-01 @ 00:07:49
URL: http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0