dagen, hos marre. torsdag*

hej hej, e hos marre nu kom från simträning för ett tag sen :) <3
marre e ju i älvsbyn och har spelat match så hon kommer väll snart ;b <3
sen ska ju jag sova här typ till lördag för mamma e i umeå.

idag har de vart en ganska rolig dag ;)
först hade vi engelska och då fick alla samma bok och den ska vi typ börja läsa ;b sen hade vi typ rast och då satt vi vid datorn o såg på när alla spelade icy tower på facebook ;D <3
sen skulle vi börja typ kvart över 10 tror jag men då kom ingen lärare så vi typ hade kul kul (y) x) <3
sen gick alla på lunch och då träffa vi anso ( våran lärare ) och då fråga vi vrf vi it hade nån lärare, o hon bah jaha vad hade ni ? vi ba SO/NO, o annso ba ojdå men det glömmde jag ju helt bort ;) hahah
sen hade halva gruppen trä och halva textil, vi i den coola gruppen hade ju trä, fast de e inge kul ;b <3
jag håller på med en skål och den hann nästan bli klar ;) men min trä lärare e lite mysko så han ba nee där ser jag en liten buckla den ska bort, o jag blir så less på han!! hahha sen hade vi matte fast då hade vi nå annat om då annso hade vart borta måndag - onsdag i sthlm och då berätta hon om sånt.. sen skulle vi typ försöka förstå hur mkt 3,6 miljarder år är tror jag de va x)) <3
sen fick vi sluta och då gav jag anna hennes födelsedags pressent för jag kann it komma på hennes kalas för jag o marre ska på cirkus ;b <3
så då fick hon 100 kr ist.. sen snö badade jag anna och marre erika och hon blev ju arg såklart och snö badade oss sen :( x) o självklart så skulle ju killarna blanda sej i så då hjälpte dom erika att snöbada oss :( <3
sen kom marres mamma o hämtade oss, då for vi på ica för marre behövde saker till idag då hon skulle te älvsbyn .. sen for vi hem te marre o åt o sen for jag på träningen (y) <3

på träningen hade vi Krister och Linn för patrik kunde inte komma ;)

de va väll ganska kul men de va bara jag, samuel, marie o nån från tyskland som tränade :(( <3
o nu e jag hemma hos marre ;) <3
ps. jag kan it skriva här nå mkt då jag e här för de går it o skriva på min ipod nå inlägg :b <3
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0