julklappsresa 2010

hej hej, kom hem från julklappsresan för ett tag sen!
och jag vet.. det är många som inte fattar vad jag menar med det! men det är så att farmor och farfar fixar det varje år! och då får varje barnbarn (vi är 10 barnbarn) ett tusen kronor att gå runt i luleå och shoppa saker för! man brukar ju köpa åt sig själv, för det är ju julklappen man får av farmor och farfar!
jag älskar julklappsresan!

men det är ett mirakel! jag köpte inte nånting för mina 1000 kronor!
och iår var det speciellt år, det har vart julklappsresa i 25 år nu! men jag har ju bara vart med på typ 11 år, för man fick vara med där när man var blöjfri ;)

sen efter julklappsresan så for jag och mamma på en affär på storheden, och köpte en sak som jag velat ha länge! men det kommer jag få i julklapp, för mamma ville att jag skulle visa det, så det ligger under granen nu, men jag vill bara andvända det/den! men ni får inte veta vad det är!



sen fick jag dom lila conversen (dom till vänster) av min storastysters mamma, för min storasyster emma har vart i new york och då köpte hon dom till mig! tack emma!
sen dom gråa (till höger) köpte jag i egypten!





längtar till julafton då jag får öppna mitt söta paket!

puss

Kommentarer
Postat av: tina lundgren

asså lyllo dig ! jag vill också ha flera par con.. !!! <3

2010-12-06 @ 13:58:59
URL: http://ttinal.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

asså lyllo dig ! jag vill också ha flera par con.. !!! <3

2010-12-06 @ 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0