typ asså typ shoppat och typ sett på LF basket typ

hej hej, idag var det skola som vanligt, inget speciellt tror jag!
sen efter skolan for jag och amelia till luleå och shoppade lite julklappar och sånt, jag köpte fyra saker till mig själv men det kan väl inte skada?
sen gick jag och amelia och fikade och shoppade lite mer och såntt!
sen på kvällen kom hanna till luleå och då gick vi tre och så på LF basket när dom spelade mot 08 stockholm, haha man älskade ju namnen dom hade på tröjjan på stockholms, typ massa shitt!
och nu typ är jag fast på att säga typ asså typ! för typ när vi typ åkte hem så åkte ju liksom typ bara hanna med oss, och vi typ sa typ hela tiden typ!





bara en liten smygtitt på mina saker, (allt är inte med) men det rutiga köpte jag för att dom var så mysiga! kanske inte så fina men men ;)



gulligt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0