statistiken håller!



haha puss på dig snygging!

hejsan alla söta!
statistiken är på topp fast jag typ inte bloggar så mycket, men jag är bara så sur på min design och på bilderna som ska rulla, men jag orkar bara inte fixa det själv, någon som är gullig och vill sätta in fom till mig?

efter skolan for jag maria och johanna på stan ett tag, jag var så himla sur! för när vi hade himla engelska så jobbar jag med axel.. typ på slutet så hittade han inte pappret och vi fick stanna kvar så han fick skriva! så duktigt.. tack axel! jag missade bussen.. så då fick jag gå in till stan och frysa ihjäl och allt!

sen ikv hade vi "julkvällen" på skolan med hela våran klass och alla föräldrarna, vi visade våran film som vi har slitit på och resultatet blev väll bra, men jag var jätte tråkig! det var bara kul kul, sen har vi ju det vanliga att alla köper varsin pressent och sen delar tomten ut dom! jag fick tvål och ett nyckelband..
själv köpte man goda godisar iallafall, men dom fick ju någon annan!

men nu ska jag ta och göra nått kul, emilia häggbom! jag saknar dig din lilla plutt, kom till boden nån gång då! :D
och ellen svartling, saknar dig också jätte mycket ju! kom till boden nu nu nu båda två!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0