singstar

hej hej, idag efter skolan så var man med två söta flikkor som heter felicia och ellen!
vi bakade en jätte kladdig och god kladdkaka, delicious!

sen hade vi bara kul kul, bra dag det har vart!
haha, jag måste vara anmällt konstig, stod nyss och sjöng singstar, tur att man inte bor på ett vanligt kvarter då! dom skulle typ ha dött ;s
så vackert sjunger jag!
jag gick ju i en kör förut, då hade jag väll ganska bra röst, eller jag kunde iaf sjunga ganska ljusa toner! men nu när jag slutade så har jag tappat allt! det känns inte alls kul :(

men jag ska försöka ta igen det!
sen så ska jag kanske börja dansa, om jag kommer in med felicia! :-)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0