nu kör vi igång veckans blogg!

nu är det några som har börjat fråga om när tävlingen ska börja, men nu ska det bli av!
1. louise lindström
2. tina lundgren
3. elin jonsson
4. anna berglund
5. louise riström
och nu är det bara att börja rösta!
jag tycker ni ska rösta och skriva varför ni valt den personen, om det är fin header eller bra blogg att läsa och sånt!
så nu får alla börja rösta på vem dom vill!
man får bara rösta på en person, och jag ser ip nummer om någon har röstat på samma person flera gånger!

Kommentarer
Postat av: fredrika

röstar på lousie riström.



för den bloggen är toppen och hon är ju min vän så då är de ju sött ;) haha.



men om jullan gör ett undantag så jag får rösat på tvi så rösatr jag på anna berglund oxå för hon är bäst i handboll och fotboll. :D



2010-12-27 @ 11:01:17
Postat av: Anna

jag röstar på lousie risström, hon har en bra blogg och skriver bra med fina bilder, hon är bra :) <3

2010-12-27 @ 15:16:44
Postat av: M A T I L D A J

Jag röstar på Anna Berglund. För hon har en bra blogg, fotar fina bilder och det är min kompis! ;-)

2010-12-27 @ 18:08:25
URL: http://mmatilda.webblogg.se/
Postat av: sannaanehagen

Louise Riström för hon är awesome, bästa bloggen har hon också :DD

2010-12-27 @ 18:49:37
URL: http://sannaanehagen.blogg.se/
Postat av: erikaJ

Louise Riström för hon har en jättefin blogg och är duktig på blogga!

2010-12-27 @ 19:20:53
Postat av: felicia

Louise riströöm bara för att det är en sjukt grryym blogg :D<3

2010-12-28 @ 21:17:04
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0