mobilbloggning, sur och lite glad

hej hej, idag har det vart en piss dag på skolan! först gick vi till reningsverket och det stank bajs! man typ såg allt möjligt i dom där poolerna, urs sen har det vart skit dåligt väder med snöstorm och allt, så mitt hår blev helt platt och typ krulligt! inte en vacker syn! sen var det julbord på skolan, jag gillar inte julbord men det var faktiskt ganska bra när det var julmust och kex! haha Sen efter skolan for jag anna freddan amelia och johanna till hanna och hade kul! Jag var där till typ 8 sen for jag hem :-) nu typ så har jag bastat, duschat, renbäddat och sen har jag en ny duschad hund i sängen också! så det känns helt okej! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0